H Orbit κατασκευάζει εξειδικευμένα επαγγελματικά CRM προϊόντα λογισμικού για τμήματα Πωλήσεων & Marketing, Δικηγόρους, Μεσίτες, Media, Οφθαλμίατρους, Μηχανικούς, Λογιστές, εταιρίες Διαφήμισης, Support, Security, Logistics, Εκτυπώσεων, Ασφαλειών κ.α. παρέχοντας τις πιο σύγχρονες και ευέλικτες λύσεις οργάνωσης που διαθέτει η αγορά, για τους αντίστοιχους κλάδους.
Ειδικά σχεδιασμένα για να εκμεταλλευτούν την ευελιξία μικρών εταιρικών σχημάτων (εταιρίες 2-200 ατόμων), τα προϊόντα της Orbit αναδεικνύουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα σε θέματα ευελιξίας, ταχύτητας, διαθεσιμότητας δεδομένων και ασφάλειας σε σχέση με λογισμικά εστιασμένα σε μεγάλα εταιρικά σχήματα!
Η συνεργασία μας ξεκινά πριν την πώληση και απλώνεται σε όλες τις φάσεις παρουσίασης, εφαρμογής, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, υποστήριξης και διαρκών βελτιώσεων του λογισμικού με βασικό στόχο το βέλτιστο αποτέλεσμα για σας.
Οι λύσεις της Orbit εφαρμόζονται στην Ελλάδα, την Κύπρο και άλλες χώρες, από επιχειρήσεις κάθε δραστηριότητας που θέλουν απόλυτο έλεγχο των εργασιών τους, επιτάχυνση της λειτουργίας τους, σωστή υποστήριξη και -το σημαντικότερο- επαγγελματισμό, διαχρονικότητα και προσήλωση στις συγκεκριμένες ανάγκες τους.
Στην Orbit ακούμε τις ιδέες σας και αναπτύσσουμε διαρκώς τα προϊόντα μας. Νέες αναβαθμίσεις είναι διαθέσιμες και βελτιώνουν διαρκώς τον τρόπο εργασίας σας. Οι πελάτες μας, μας νοιώθουν δίπλα τους. Στα πλαίσια της υποστήριξης υπάρχει διαρκής ενημέρωση για νέα χαρακτηριστικά, καθώς και τηλεφωνική ή online επικοινωνία για την σωστή εφαρμογή τους.