Συχνές ερωτήσεις επιχειρήσεων

1Πώς μπορώ να καταχωρήσω την επιχείρησή μου στο ευρετήριο;

Για να καταχωρήσεις την επιχείρησή σου θα πρέπει αρχικά να δημιουργήσεις τον λογαριασμό σου στο TechnoloGreece. Αφού πραγματοποιήσεις Εγγραφή και συνδεθείς στον λογαριασμό σου, μπορείς να επισκεφθείς την σελίδα Καταχώρηση για να επιλέξεις το πακέτο συνδρομής που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησης.

Αφού επιλέξεις το επιθυμητό πακέτο συνδρομής, θα οδηγηθείς στην σελίδα καταχώρησης, όπου θα βρεις αναλυτικές πληροφορίες για την εύκολη και γρήγορη διαδικασία προσθήκης της επιχείρησής σου στο ευρετήριο. Στην συγκεκριμένη σελίδα θα συμπληρώσεις τα στοιχεία της επιχείρησης και ύστερα θα κλικάρεις την "Ολοκλήρωση" για να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα και να πραγματοποιήσεις την πληρωμή για το πακέτο συνδρομής σου.

Κατόπιν, μετά τον τυπικό έλεγχο της καταχώρησης, η επιχείρησή σου θα προστεθεί άμεσα στο ευρετήριο.

2Μετά την καταχώρηση της επιχείρησής μου, πώς επεξεργάζομαι τα στοιχεία της;
Μπορείς να επεξεργαστείς ανά πάσα στιγμή τα στοιχεία της επιχείρησής σου, για να διορθώσεις ή να προσθέσεις κάποια πληροφορία, μέσω της ενότητας "Δημοσιεύσεις" στην σελίδα διαχείρισης του λογαριασμού σου, επιλέγοντας την "Επεξεργασία". Αφού επεξεργαστείς τα στοιχεία της επιχείρησης, φρόντισε να κλικάρεις την "Αποθήκευση" για να αποθηκευτούν οι αλλαγές σου!
3Πέρα από την καταχώρησή της, υπάρχουν επιπλέον τρόποι προώθησης της επιχείρησής μου;
Εκτός από τις προκαθορισμένες παροχές του πακέτου συνδρομής σου, το TechnoloGreece παρέχει και ορισμένες προαιρετικές επιλογές αν επιθυμείς να προωθήσεις ακόμα περισσότερο την επιχείρησή σου στο ευρετήριο. Για να ενημερωθείς κλίκαρε εδώ.
4Πώς ανανεώνω το πακέτο συνδρομής της επιχείρησής μου;
Τα πακέτα του TechnoloGreece έχουν ετήσια ισχύ, συνεπώς αν πλησιάζει η λήξη του πακέτου συνδρομής σου, θα πρέπει να το ανανεώσεις εγκαίρως για να συνεχίσει να προβάλλεται η καταχώρηση της επιχείρησής σου στο ευρετήριο. Λίγες ημέρες πριν την λήξη του, θα λάβεις ένα μήνυμα υπενθύμισης στη διεύθυνση email που έχεις δηλώσει στο TechnoloGreece. Ταυτόχρονα θα εμφανιστεί η επιλογή "Ανανέωση" στο τμήμα "Δημοσιεύσεις" του λογαριασμού σου, μέσω της οποίας θα μπορέσεις να ανανεώσεις το πακέτο συνδρομής σου εύκολα και γρήγορα.
5Μπορώ να αναβαθμίσω την ισχύουσα συνδρομή μου σε κάποιο ανώτερο πακέτο;
Αν έχεις επιλέξει το Απλό ή το Βασικό πακέτο συνδρομής και επιθυμείς να αναβαθμίσεις την καταχώρηση της επιχείρησής σου σε ένα ανώτερο πακέτο, μπορείς ανά πάσα στιγμή να μας ενημερώσεις μέσω της φόρμας υποστήριξης καταχωρημένων επιχειρήσεων, για να προχωρήσουμε σε άμεση αναβάθμιση του πακέτου σου.
6Εκτός της συνδρομής μου, έχω κάποια άλλη υποχρέωση απέναντι στο TechnoloGreece;

Πέραν της πληρωμής για το ετήσιο πακέτο συνδρομής που έχεις επιλέξει, η μοναδική υποχρέωση που έχεις απέναντι στο TechnoloGreece είναι η διασφάλιση της ορθότητας των πληροφοριών που εμπεριέχονται στην καταχώρηση της επιχείρησής σου. Τα στοιχεία της επιχείρησης, οι υπηρεσίες που παρέχει και το σύνολο των πληροφοριών που αναρτώνται στην καταχώρησή της, θα πρέπει να είναι σαφή, ακριβή και επαρκώς λεπτομερή.

Εκτός της συνδρομής σου, δεν υπάρχει καμία άλλη οικονομική υποχρέωση, δεν υπάρχουν πρόσθετες κρυφές χρεώσεις και δεν υπάρχει απαίτηση ποσοστών επί των κερδών, ενω η ενεργοποίηση οποιασδήποτε επιπλέον υπηρεσίας του TechnoloGreece (π.χ. πακέτα περαιτέρω προώθησης της επιχείρησης στο ευρετήριο) είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική.

7Πώς μπορώ να απαντήσω στην αξιολόγηση κάποιου χρήστη;

Μπορείς να απαντήσεις στην αξιολόγηση κάποιου χρήστη για την επιχείρησή σου, χρησιμοποιώντας την σχετική επιλογή που θα βρεις στο κάτω μέρος της αξιολόγησης. Για να απαντήσεις θα πρέπει να έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου.

Σε περίπτωση που το Όνομα Χρήστη σου είναι διαφορετικό από το όνομα της επιχείρησής σου, πριν απαντήσεις προτείνουμε να επισκεφθείς την σελίδα διαχείρισης του λογαριασμού σου, να επιλέξεις την ενότητα "Στοιχεία Λογαριασμού" και στο πεδίο "Εμφανιζόμενο Όνομα" να γράψεις το όνομα της επιχείρησής σου, για να καταστεί σαφές οτι η απάντηση προέρχεται από την επιχείρηση.

8Δημοσιεύτηκε μία κακόβουλη αξιολόγηση για την επιχείρησή μου. Τι πρέπει να κάνω;
Αν δημοσιεύτηκε για την επιχείρησή σου μία αξιολόγηση που παραβιάζει τους Όρους Χρήσης του TechnoloGreece, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας χρησιμοποιώντας την φόρμα υποστήριξης καταχωρημένων επιχειρήσεων. Παρακαλούμε επίλεξε το αντίστοιχο θέμα στην φόρμα και ενημέρωσέ μας για την ημερομηνία δημοσίευσης της συγκεκριμένης αξιολόγησης και το όνομα του χρήστη που την δημοσίευσε.
9Πώς θα παραλάβω το τιμολόγιό μου για τις υπηρεσίες του TechnoloGreece;
Το τιμολόγιο για την υπηρεσία που ενεργοποίησες (π.χ. πακέτο συνδρομής ή πακέτο προώθησης) θα αποσταλεί ηλεκτρονικά από το TechnoloGreece στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου, εντός 7 ημερών από την ημερομηνία πληρωμής.
10Η επιχείρησή μου διαθέτει υποκαταστήματα. Πώς μπορώ να τα προσθέσω στο ευρετήριο;

Κάθε πακέτο συνδρομής αφορά μία (1) καταχώρηση σε έναν (1) επαγγελματικό τομέα του ευρετηρίου. Οπότε, αν η επιχείρησή σου διαθέτει υποκαταστήματα, θα πρέπει να επιλέξεις και να ενεργοποιήσεις ένα ξεχωριστό πακέτο συνδρομής για καθένα από αυτά. Ο αριθμός πρόσθετων πακέτων που μπορείς να ενεργοποιήσεις μέσω του λογαριασμού σου είναι απεριόριστος, συνεπώς δεν χρειάζεται να δημιουργήσεις επιπλέον λογαριασμούς.

Τα πλεονεκτήματα της ξεχωριστής συνδρομής κάθε υποκαταστήματος, είναι σημαντικά: κάθε υποκατάστημα θα διαθέτει την δική του καταχώρηση (με αναλυτική παρουσίαση υπηρεσιών, στοιχεία επικοινωνίας, χάρτη κτλ), θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της δικής του περιοχής και φυσικά θα έχει την δυνατότητα να ισχυροποιήσει περαιτέρω την προβολή της επιχείρησης στο ευρετήριο.

Σε περίπτωση που η επιχείρησή σου δεν δύναται να ανταπεξέλθει στο επιπλέον κόστος ή απλώς δεν επιθυμείς να αποκτήσει κάθε υποκατάστημά της την δική του καταχώρηση, μπορείς να παραμείνεις σε ένα πακέτο συνδρομής (για το κεντρικό κατάστημα) και να αναφέρεις τις διευθύνσεις των υποκαταστημάτων στο κείμενο της παρουσίασης που θα αναρτήσεις.

11Η επιχείρησή μου δραστηριοποιείται σε περισσότερους από έναν τομέα. Πώς το δηλώνω;

Κάθε πακέτο συνδρομής αφορά μία (1) καταχώρηση σε έναν (1) επαγγελματικό τομέα του ευρετηρίου. Αν η επιχείρησή σου δραστηριοποιείται σε περισσότερους τομείς τεχνικής υποστήριξης, θα πρεπει να επιλέξεις και να ενεργοποιήσεις ένα ξεχωριστό πακέτο συνδρομής για κάθε επιπλέον τομέα όπου επιθυμείς να ενταχθεί η επιχείρηση. Κατόπιν θα πρέπει να δημιουργήσεις την αντίστοιχη νέα καταχώρηση, στην οποία θα παρουσιάζονται οι υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρηση στον εκάστοτε τομέα.

Ο αριθμός πρόσθετων πακέτων που μπορείς να ενεργοποιήσεις μέσω του λογαριασμού σου είναι απεριόριστος, συνεπώς δεν χρειάζεται να δημιουργήσεις επιπλέον λογαριασμούς.

12Ξέχασα τον Κωδικό μου και δεν μπορώ να συνδεθώ. Τι πρέπει να κάνω;
Μπορείς να επισκεφθείς την σελίδα Είσοδος και να δηλώσεις οτι ξέχασες τον Κωδικό του λογαριασμού σου. Αφού εισάγεις τη διεύθυνση email με την οποία πραγματοποίησες την Εγγραφή σου στο TechnoloGreece, θα λάβεις άμεσα ένα μήνυμα με οδηγίες για να δημιουργήσεις ένα νέο Κωδικό.

Χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες;

Αν χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την λειτουργία του ευρετηρίου, την δημιουργία του λογαριασμού σου ή την καταχώρηση της επιχείρησής σου, μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας! Αν δεν έχεις προσθέσει ακόμα την επιχείρησή σου στο ευρετήριο, μπορείς να στείλεις το μήνυμά σου μέσω της σελίδας Επικοινωνία. Αν η επιχείρησή σου βρίσκεται ήδη στο ευρετήριο, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την φόρμα υποστήριξης καταχωρημένων επιχειρήσεων.