Συχνές ερωτήσεις

1Πώς μπορώ να αναζητήσω τεχνική υποστήριξη;

Για να βρεις τους κατάλληλους επαγγελματίες για το τεχνικό πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την φόρμα αναζήτησης στην Αρχική σελίδα του TechnoloGreece, προσδιορίζοντας τον τομέα τεχνικής υποστήριξης που σε ενδιαφέρει και την περιοχή σου. Στα αποτελέσματα της αναζήτησης θα μπορέσεις να δεις τις επιχειρήσεις που βρίσκονται στην περιοχή που επέλεξες, ούτως ώστε να ενημερωθείς για τις υπηρεσίες που παρέχουν και να επιλέξεις αυτή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου.

Εκτός της αναζήτησης, μπορείς επίσης να επιλέξεις τον τομέα που σε ενδιαφέρει, στο μενού του TechnoloGreece.

Και στις δύο περιπτώσεις, θα έχεις στη διάθεσή σου ορισμένα χρήσιμα Φίλτρα, αλλά και τις απαραίτητες επιλογές ταξινόμησης, που θα σε βοηθήσουν να διαλέξεις ευκολότερα την κατάλληλη επιχείρηση.

Περισσότερες πληροφορίες για την αναζήτηση τεχνικής υποστήριξης μπορείς να βρεις στη σελίδα Οδηγίες αναζήτησης τεχνικής υποστήριξης.

2Πώς να διαλέξω την κατάλληλη επιχείρηση για το τεχνικό πρόβλημά μου;
Αφού επιλέξεις τον τομέα τεχνικής υποστήριξης που σε ενδιαφέρει και την περιοχή σου, θα πρέπει να δεις τις υπηρεσίες που παρέχουν οι αντίστοιχες επιχειρήσεις, για να συγκρίνεις και να καταλήξεις στην κατάλληλη για εσένα. Οι παρουσιάσεις των επιχειρήσεων και οι αξιολογήσεις των χρηστών, θα σε βοηθήσουν να σχηματίσεις μία πλήρη εικόνα για τις δυνατότητες κάθε επιχείρησης.
3Γιατί να δημιουργήσω λογαριασμό στο TechnoloGreece;
Η δημιουργία λογαριασμού είναι προαιρετική, αλλά εξαιρετικά χρήσιμη, καθώς σου δίνει την δυνατότητα να αποθηκεύσεις τις αγαπημένες σου επιχειρήσεις για να μπορείς να βρεις άμεσα τα στοιχεία τους σε περίπτωση που χρειαστείς τεχνική υποστήριξη στο μέλλον. Επίσης σου επιτρέπει να αξιολογήσεις τις επιχειρήσεις που σε έχουν εξυπηρετήσει στο παρελθόν, βοηθώντας έτσι τους υπόλοιπους χρήστες που αναζητούν την κατάλληλη επιχείρηση για το τεχνικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Ακόμα, παρέχει ορισμένα σημαντικά προνόμια όπως η άμεση ενημέρωση για κάθε νέα υπηρεσία του ευρετηρίου, η κατά καιρούς λήψη εκπτωτικών κουπονιών για τις υπηρεσίες συγκεκριμένων επιχειρήσεων, η δυνατότητα σχολιασμού των δημοσιευμένων αξιολογήσεων και η συμμετοχή στους διαγωνισμούς που ανά τακτά χρονικά διαστήματα διεξάγει το TechnoloGreece.
4Πώς να δημιουργήσω τον λογαριασμό μου και πώς να συνδέομαι σε αυτόν;

Για να δημιουργήσεις τον λογαριασμό σου στο TechnoloGreece, μπορείς να επισκεφθείς την σελίδα Είσοδος και να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου στα πεδία του τμήματος "Εγγραφή".

Αφού δημιουργήσεις τον λογαριασμό σου, μπορείς να συνδέεσαι σε αυτόν μέσω της σελίδας Είσοδος εισάγοντας το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό σου στα πεδία του τμήματος "Σύνδεση".

5Πώς μπορώ να αξιολογήσω τις υπηρεσίες κάποιας επιχείρησης;

Για να αξιολογήσεις κάποια επιχείρηση θα πρέπει να διαθέτεις λογαριασμό στο TechnoloGreece. Αφού συνδεθείς στον λογαριασμό σου, μπορείς να επισκεφθείς την σελίδα της επιχείρησης και να εισάγεις την αξιολόγηση και την βαθμολογία σου.

Προκειμένου η αξιολόγησή σου να είναι εναρμονισμένη με τους Όρους Χρήσης του TechnoloGreece θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο περιγραφική, έτσι ώστε να έχει πρακτική αξία για τους υπόλοιπους χρήστες, να μην περιέχει απρεπείς χαρακτηρισμούς, να μην περιορίζεται μόνο σε ατεκμηρίωτο θετικό ή αρνητικό χαρακτηρισμό της επιχείρησης, να μην περιέχει ονόματα υπαλλήλων της επιχείρησης, να μην περιέχει συνδέσμους (links) προς άλλες επιχειρήσεις και να μην είναι γραμμένη με κεφαλαία ελληνικά ή με greeklish. Σε περίπτωση που δεν γίνουν σεβαστοί οι συγκεκριμένοι όροι σε κάποια αξιολόγηση, το TechnoloGreece διατηρεί το δικαίωμα να την επεξεργαστεί ή να την διαγράψει.

Για να διασφαλιστεί η αξιοπιστία των αξιολογήσεων, κάθε χρήστης μπορεί να αξιολογήσει μόνο μία φορά την εκάστοτε επιχείρηση.

6Πώς μπορώ να αλλάξω το εμφανιζόμενο όνομα στις αξιολογήσεις μου;
Για να αλλάξεις το όνομα που εμφανίζεται στις αξιολογήσεις σου, μπορείς να επισκεφθείς την σελίδα διαχείρισης του λογαριασμού σου και να επιλέξεις την ενότητα "Στοιχεία Λογαριασμού", όπου θα βρεις το πεδίο "Εμφανιζόμενο Όνομα". Εκεί μπορείς να γράψεις το όνομα που επιθυμείς να εμφανίζεται δημοσίως. Αν δεν ενημερώσεις το συγκεκριμένο πεδίο, στις αξιολογήσεις σου θα εμφανίζεται το Όνομα Χρήστη με το οποίο πραγματοποίησες την Εγγραφή σου στο TechnoloGreece.
7Μπορώ να σχολιάσω την αξιολόγηση κάποιου άλλου χρήστη;

Για να σχολιάσεις την αξιολόγηση κάποιου άλλου χρήστη, θα πρέπει να διαθέτεις λογαριασμό στο TechnoloGreece. Αφού συνδεθείς στον λογαριασμό σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την σχετική επιλογή που θα βρεις στο κάτω μέρος της αξιολόγησης για να αναρτήσεις το σχόλιό σου.

8Πώς μπορώ να αποθηκεύσω κάποια επιχείρηση;

Για να αποθηκεύσεις κάποια επιχείρηση θα πρέπει να διαθέτεις λογαριασμό στο TechnoloGreece. Αφού συνδεθείς, μπορείς να επισκεφθείς την σελίδα της επιχείρησης και να επιλέξεις "Αποθήκευση" για να αποθηκευτεί η καταχώρηση της συγκεκριμένης επιχείρησης στον λογαριασμό σου.

Στη σελίδα διαχείρισης του λογαριασμού σου μπορείς να βλέπεις όλες τις επιχειρήσεις που έχεις αποθηκεύσει.

9Επιθυμώ να καταχωρήσω μία επιχείρηση στο ευρετήριο. Τι πρέπει να κάνω;

Για να καταχωρήσεις την επιχείρηση θα πρέπει αρχικά να δημιουργήσεις τον λογαριασμό σου στο TechnoloGreece. Αφού πραγματοποιήσεις Εγγραφή και συνδεθείς στον λογαριασμό σου, μπορείς να επισκεφθείς την σελίδα Καταχώρηση για να επιλέξεις το πακέτο συνδρομής που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησης.

Αφού επιλέξεις το επιθυμητό πακέτο συνδρομής, θα οδηγηθείς στην σελίδα καταχώρησης, όπου θα βρεις αναλυτικές πληροφορίες για την εύκολη και γρήγορη διαδικασία προσθήκης της επιχείρησης στο ευρετήριο. Στην συγκεκριμένη σελίδα θα συμπληρώσεις τα στοιχεία της επιχείρησης και ύστερα θα κλικάρεις την "Ολοκλήρωση" για να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα και να πραγματοποιήσεις την πληρωμή για το πακέτο συνδρομής που επέλεξες.

Κατόπιν, μετά τον τυπικό έλεγχο της καταχώρησης, η επιχείρηση θα προστεθεί άμεσα στο ευρετήριο.

10Ξέχασα τον Κωδικό μου και δεν μπορώ να συνδεθώ. Τι πρέπει να κάνω;
Μπορείς να επισκεφθείς την σελίδα Είσοδος και να δηλώσεις οτι ξέχασες τον Κωδικό του λογαριασμού σου. Αφού εισάγεις τη διεύθυνση email με την οποία πραγματοποίησες την Εγγραφή σου στο TechnoloGreece, θα λάβεις άμεσα ένα μήνυμα με οδηγίες για να δημιουργήσεις ένα νέο Κωδικό.
11Από πού αντλεί το TechnoloGreece τις πληροφορίες που αφορούν τις επιχειρήσεις;
Όλες οι πληροφορίες που αφορούν τις επιχειρήσεις που εμφανίζονται στο ευρετήριο, προέρχονται από τις ίδιες τις επιχειρήσεις. Κάθε καταχωρημένη επιχείρηση είναι υπεύθυνη για την ορθότητα των στοιχείων που αναρτά στο TechnoloGreece, την ακριβή περιγραφή των υπηρεσιών της και την άμεση ενημέρωση των πληροφοριών σε περίπτωση που υπάρχουν αλλαγές σε αυτές.
12Ποιό είναι το καθεστώς συνεργασίας των επιχείρησεων με το TechnoloGreece;
Το TechnoloGreece ταξινομεί και παρουσιάζει τις καταχωρημένες επιχειρήσεις, δίχως να έχει κάποια επιχειρηματική σχέση μαζί τους πέραν της συνδρομής που καταβάλλουν για την φιλοξενία τους στο ευρετήριο. Το TechnoloGreece δεν λαμβάνει οποιοδήποτε ποσοστό για τις υπηρεσίες που παρέχουν και δεν είναι υπεύθυνο γι' αυτές. Αποκλειστικά υπεύθυνες για τις υπηρεσίες που παρέχουν και το κόστος τους, αλλά και για τις σχετικές πληροφορίες που αναρτούν στο ευρετήριο, είναι οι ίδιες οι επιχειρήσεις.

Χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες;

Αν χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την λειτουργία του ευρετηρίου ή την δημιουργία και διαχείριση του λογαριασμού σου, μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας! Στείλε το μήνυμά σου στην διαχειριστική ομάδα του TechnoloGreece μέσω της σελίδας Υποστήριξη χρηστών για να επιλυθεί οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία σου.